لوازم یدکی

لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو در سایت یدکی اصل به تحلیل آن می‌پردازیم

لوازم یدکی رنو، تعویض و خرید با مناسب‌ترین قیمت از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های مصرف‌کنندگان خودروهای این شرکت به شمار می‌رود. برای جلوگیری از استهلاک و به منظور دوام بیشتر خودروها ضروری‌ست در فواصل زمانی کوتاه قطعات یدکی آن چک و در صورت لزوم تعویض گردد. انواع مختلفی از لوازم یدکی رنو وجود دارد که با شناخت هرکدام پروسه تعویض و خرید آن برای مشتریان آسان‌تر می‌شود. از این رو سایت ما یعنی یدکی اصل تمامی مواردی که برای تعویض و جایگزینی لوازم یدکی نیاز دارید به شما یادآور شده و همچنین با قیمت بسیار مناسبی آن را برای شما عرضه کرده است.

 

شرکت رنو

رنو یکی از تولیدکنندگان قدیمی خودرو و مشهورترین برند اروپایی است. این شرکت توسط برادران رنو: لوییس، مارسل و فرناند در سال ۱۸۹۸ میلادی تأسیس شد. این شرکت تولید کننده خودروهایی نظیر مگان، کولئوس، رنو کیچر، تالیسمان و… است. ویژگی‌ها و قطعات یدکی متفاوت هریک از این خودروها، سبب منحصربه‌فرد بودن آن‌ها شده است.

رنو اولین خودرویی بود که توسط مظفرالدین‌شاه از فرانسه وارد ایران شد. در چند سال گذشته این شرکت نمایندگی‌ فروش خودروهای لوکسی مانند تلیسمان، کلئوس، اسکالا، لتیتود، فلوئنس و … را به شرکت نگین خودرو داده است. همچنین شرکت رنو امتیاز خودروهایی که دیگر تولید نمی‌کند را به ایران خودرو و سایپا داده است، خودروهایی مانند ساندرو، تندر 90، پارس تندر، مگان و… .

 

تعویض لوازم یدکی

به منظور دوام بیشتر و عملکرد بهتر خودرو، قطعات یدکی آن باید به طور مداوم چک و در صورت نیاز تعویض گردد. لاستیک‌ها، کمربند، چراغ‌ها، قسمت‌هایی از اگزوز و بدنه و… احتمال آسیب‌دیدگی بالایی دارند. و با بالا رفتن سن خودرو نیز احتمال آسیب‌ها افزایش می‌یابد. در نتیجه تعویض اجزای معیوب امری ضروری است و نباید در آن تعلل به خرج داد.

بیشتر بخوانید
خرید لوازم یدکی آئودی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای مطالعه بیشتر:

نکاتی درباره لوازم یدکی

خرید لوازم یدکی

پخش لوازم یدکی خودرو

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

انواع مختلف لوازم یدکی رنو

قطعات و لوازم یدکی رنو را می‌توان به هفت دسته نقسیم بندی کرد: ۱. قطعات موتوری ۲. تجهیزات موتور۳. کلاچ ۴. جلوبندی و سیستم تعلیق ۵. قطعات برقی ۶. لنت و دیسک ترمز ۷. لوازم جانبی و لوازم مصرفی.

قطعات مختلف و لوازم یدکی رنو در هر یک از این هفت گروه کلی جای دارند. مثلا تسمه دینام، سر سیلندر، میل سوپاپ، بلبرینگ و… در دسته قطعات موتوری. واترپمپ، ترموستات، پمپ بنزین و… در دسته تجهیزات موتور. دیسک و صفحه، گیربکس، شفت و… در دسته کلاچ. کمک فنر، پلوس، بوش جلوبندی و… در دسته جلوبندی و سیستم تعلیق. استارت، کوئل، استُپر موتور و… در دسته قطعات برقی. لنت های مختلف در دسته لنت و دیسک ترمز، آیینه بغل، ایربک و فرمان، تیغه برف پاک کن و … در دسته لوازم جانبی. و فیلتر روغن، لامپ و… هم در دسته مواد مصرفی قرار دارند. شناخت این دسته‌بندی کلی، زیرگروه‌های هرکدام و انواع مختلف لوازم یدکی رنو به شما در خرید هرچه بهتر قطعات و لوازم یدکی رنو کمک شایانی خواهد کرد.

لوازم یدکی رنو

اهمیت اصل بودن لوازم یدکی رنو

پس از شناسایی قطعات مختلف و دسته‌بندی‌های آن نوبت به شناسایی اصل و یا تقلبی بودن لوازم یدکی رنو می‌رسد. طبیعی‌ست که هر شرکت نوع خودروی خود را بهتر می‌شناسد و در ساخت قطعات و لوازم یدکی آن عملکرد بهتری با استانداردهای بالا خواهد داشت تا مشکلات خودرو به‌درستی رفع شود، این قاعده در مورد شرکت رنو نیز صدق می‌کند. شرکت رنو اعلام کرده است که آن قطعاتی و لوازم یدکی‌هایی اصل هستند که دقیقا خود مشکل را برطرف کنند و مشکل دیگری در خودرو ایجاد نکنند.

بیشتر بخوانید
مزایای خرید از فروشگاه لوازم یدکی پراید

متاسفانه همیشه سودجویانی هستند که دست به تولید و پخش قطعات و لوازم یدکی‌های نامرغوب و غیراصل با قیمت‌های خیلی گزاف می‌زنند. در صورتی که شما از قطعات غیر اصل استفاده کنید، خودروی شما خیلی زود دچار نقص‌ها و مشکلاتی می‌شود که باید به تعمیرگاه مراجعه و باز دست به تعویض قطعات و لوازم یدکی بزنید و این به معنی اتلاف وقت و هزینه شما است. از این رو توصیه می‌شود خرید قطعات رنو از سایت معتبر یدکی اصل صورت بگیرد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جالب است بدانید:

نکات مهم قیمت قطعات خودرو در ایران

خرید قطعات پراید و قیمت آن‌ها در بازار

لوازم یدکی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تشخیص لوازم یدکی اصل رنو

در سال ۲۰۰۲ شرکت رنو به منظور مبارزه با تولید و پخش لوازم یدکی غیراصل رنو، جلوگیری از اقدامات سودجویان و پیگیری خدمات پس از فروش بر روی تمام قطعات خود از برچسب اطمینان استفاده کرد. این برچسب دو ویژگی دارد. اولین ویژگی کدپیگیری قطعه است. این کد مربوط به هر قطعه یدکی و برای شناسایی فروشنده آن قطعه و کشور سازنده آن است. کد پیگیری برای هر قطعه یدکی رنو خاص و منحصر به فرد است و روی آن حک می شود. همچنین جاعلان کمتر به سراغ تولید نسخه تقلبی آن می‌روند زیرا این کد قابل ردیابی است. ویژگی دیگری که باید در نظر داشته باشید جوهر مخصوص روی این برچسب است که به نور حساس است و وقتی زاویه این برچسب با نور تغییر می‌کند رنگ آن از خاکستری به طلایی  تبدیل می‌‌شود. هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی رنو به این دو ویژگی برچسب اطمینان توجه کنید.

بیشتر بخوانید
لوازم یدکی خودرو | فروش لوازم یدکی خودرو از بهترین فروشگاه آنلاین

از سال ۲۰۱۱ بارکد شناسایی نیز به این برچسب اضافه شد و کنترل قطعات رنو در انبار قطعات یدکی ممکن شد.

خوشبختانه برچسب اطمینان به عنوان یک ابزار کلیدی برای تشخیص اعتبار و اصالت قطعه یدکی رنو، با استفاده از فاکتورهای تشخیص اصالت کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بسته بندی مورد دیگری است که در کنار برچسب اطمینان به آن باید توجه کرد. بسته‌بندی این قطعات الگوی خاصی دارد و به آن renault packaging می‌گویند. کلمات Renault group و genuine part با یک الگو خاص به زبان‌های فرانسه و انگلیسی روی بسته قطعات یدکی رنو به دو رنگ سفید و قهوه‌ای نوشته شده است.

برچسب اطمینان لوازم یدکی رنو

قیمت لوازم یدکی رنو

متاسفانه لوازم یدکی رنو در بازار قیمت مشخصی ندارد و هر فروشنده با قیمت دلخواه محصولات را عرضه می‌کند. اما شما می‌توانید با اطمینان از قیمت‌های ما و حتی مقایسه آن با دیگر سایت‌ها از سایت ما خریداری کنید. هدف ما عرضه قطعات یدکی اصل رنو با معقول‌ترین و مناسب‌ترین قیمت‌هاست.

 

پانوشت:

خرید لوازم یدکی ، فروشگاه قطعات و لوازم یدکی آنلاین ، قیمت قطعات خودرو در ایران ، لوازم یدکی

6 دیدگاه در “لوازم یدکی رنو

  1. mhs گفت:

    سلام، من در این باره مشکلی داشتم که با خوندن این مقاله بر طرف شد. ممنون

  2. سامان گفت:

    از این سایت میشه لوازم یدکی رنو رو سفارش داد؟

    1. arikegift گفت:

      بله به صورت آنلاین میتونید لوازم یدکی رنو سفارش بدید

  3. آرین گفت:

    لوازم یدکی رنو حرف نداره

  4. شیما گفت:

    مرسی از مطلب خوبتون

  5. Arash گفت:

    مطلب مفیدی درباره لوازم یدکی رنو بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *