لوازم یدکی, وبلاگ سایت یدکی اصل

فروشگاه قطعات و لوازم یدکی آریو

فروشگاه قطعات و لوازم یدکی آریو

شما مشتریان عزیز می توانید با خیالی راحت و آسوده نسبت به ضمانت اصالت کالا برای خرید انواع قطعات و لوازم یدکی آریو به فروشگاه ما مراجعه کنید. در این بخش اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید راجع به لوازم و قطعات یدکی خودروی آریو با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آشنایی با خودرو آریو S300

آشنایی با خودرو آریو S300

امروزه افزایش قیمت بسیاری از خودروهای داخلی و خارجی باعث شده است که شرکت های تامین کننده با توجه به نیاز روز بازار دست به فروش انواع قطعات و لوازم یدکی خودرو بزنند که علاوه بر کیفیت مناسب از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار باشد. آریو یکی از خودروهای کمپانی زوتی چین است که به تازگی با توجه به شرایط تحریم کشورمان، یکی از خودروسازان داخلی (سایپا) کار مونتاژ این خودروی چینی را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید
قطعات یدکی و لوازم یدکی بی ام و

آریو به لحاظ ظاهری کاملا زیبا و هماهنگ طراحی شده است و شکل بدنه یکدست آن را می توان یکی از متداول ترین اشکال موجود در بازار دانست. از دیگر مشخصات این خودرو می توان به کابین بزرگ و راحت آن اشاره کرد و در طراحی صندلی ها به همراه ایربگ های مجازی راننده و سرنشین، تمامی اصول و استانداردهای مرتبط با ارگونومی رعایت شده است. آریو داریا 4 سیلندر و 16 سوپاپ بوده که با این شرایط قادر است که تنها ظرف 14 تا 15 ثانیه، مسافتی بین 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید
خرید لوازم یدکی مرسدس بنز

قطعات و لوازم یدکی آریو  S300

قطعات و لوازم یدکی آریو  S300

قطعات و لوازم یدکی خودرو به آن دسته از قطعاتی گفته می شود که مالک اتومبیل به دلایل متعدد و در فواصل زمانی مشخص لازم است که به منظور جلوگیری از اختلال در عملکرد صحیح خودرو و یا خرابی دیگر قطعات برای تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده اقدام نماید. خوشبختانه در صورت خرابی هر قطعه از خودرو آریو می توان به راحتی لوازم یدکی آن را از بازار تهیه کرد. از جمله قطعات و لوازم یدکی آریو که هر یک از افراد ممکن است به آن نیاز پیدا کنند، هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل می باشد:

  • لوازم سیستم روشنایی خودرو آریو نظیر چراغ های جلو و عقب، چراغ خطر
  • لوازم جلوبندی و بدنه خودرو نظیر سپر، چرخ ها؛ توری سپر، تیغه برف پاکن، آینه های جانبی
  • لوازم موتوری خودرو نظیر لنت، ديس و بوستر ترمز؛ تسمه پروانه، شمع، باتری، سر سیلندر؛
  • و …
بیشتر بخوانید
معرفی فروشگاه خدمات لوازم يدكی زانتيا

نکته: شما عزیزان می توانید به راحتی از طریق آدرس سایت فروشگاه ما هر نوع از لوازم یدکی آریو که مورد نیازتان است را خریداری کرده و آن را در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید.

خرید لوازم یدکی در سایت لوازم یدکی اصل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *