لوازم یدکی, وبلاگ سایت یدکی اصل

آشنایی با سایپا یدک و قیمت قطعات

آشنایی با سایپا یدک و قیمت قطعات

شرکت سایپا یدک با هدف تولید و توزیع لوازم یدکی خودرو تشکیل شده است. این لوازم یدکی شامل قطعات اصلی خودروهای برند سایپا و پارس خودرو می باشد. این شرکت توانسته در سال های اخیر از نظر تامین خدمات این قطعه ها به مشتریان جایگاه خوبی در بین شرکت های تامین کننده ی لوازم یدکی خودرو داشته باشد.

آشنایی با سایپا یدک

آشنایی با سایپا یدک

 در سال 1370 در کشور افتتاح شد تا در تولید و توزیع لوازم یدکی خودرو فعالیت کند. یکی دیگر از دلایل تاسیس این شرکت ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و خریداران این برند است. نکته قابل اهمیت این است که این شرکت  در سال های اخیر توانست در ارائه خدمات به متقاضیان سایپا و پارس خودرو پیشرفت قابل اهمیتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید
خرید لوازم یدکی هیوندا از فروشگاه های آنلاین

قیمت قطعات

قیمت قطعات

 قطعات خودروهای تولید شده توسط سایپا با نام و برند سایپا یدک در بازار عرضه می شود، از اصلی ترین نکاتی که در زمان خرید لوازم یدکی باید به آن توجه کنید قیمت قطعات است. شما باید برای خرید اصولی تر قیمت قطعات را با سایر برند هایی که در بازار وجود دارد مقایسه کنید. قبل از خرید و مقایسه ی قیمت این را بدانید که هیچ کدام از لوازم یدکی  تولید خود این کارخانه نیست و فقط در این شرکت بسته بندی می شود و بعد روی محصول لیبل مخصوص زده می شود.  این کار به این معناست که این شرکت بخش تولید قطعات را به سازندگان کوچکتر سپرده است. در عوض سفارش قطعات را با توجه به استاندارد های مخصوص خود به شرکت های تولید کننده می دهد و بعد قطعات را کنترل کیفی می کند و سپس  بسته بندی کرده و به همراه هولوگرام مخصوص که با عنوان قطعات اصلی سایپا  یدک می باشد روانه بازار می کند. با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که قیمت قطعات سایپا در مقایسه با برندهای تولید کننده اندکی بیشتر بوده و شما در اصل این هزینه را برای تایید کیفی قطعات پرداخت می کنید.

بیشتر بخوانید
فروش قطعات ایران خودرو با برند ایساکو

یک موضوع مهم در مورد قیمت قطعات سایپا، تفاوت داشتن قیمت یک قطعه با کد فنی مختلف می باشد. علت این اتفاق تولید کننده های مختلفی است که یک قطعه را برای سایپا تولید می کنند. به دلیل وجود تفاوت کیفیت و قیمت تمام شده قطعات در خط تولید شرکت های گوناگون امکان تفاوت قیمت یک قطعه در برند سایپا یدک اصلا عجیب نیست.

بیشتر بخوانید
لوازم یدکی و قطعات یدکی پراید

خرید لوازم یدکی در سایت لوازم یدکی اصل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *