لوازم یدکی, وبلاگ سایت یدکی اصل

توضیحاتی در مورد لوازم یدکی ایساکو

توضیحاتی در مورد لوازم یدکی ایساکو

با توجه به اینکه استفاده از لوازم یدکی استاندارد در زمان نیاز برای اتومبیل ها کارایی و طول عمر آنها را بالا می برند. پس حتما باید از یک مارک مناسب و اصل همانند لوازم یدکی ایساکو برای شرکت ایران خودرو استفاده کرد زیرا با استفاده از این لوازم ایمنی خودرو و سرنشینان در زمان رانندگی بالا می رود و همچنین کاهش مصرف سوخت خودرو را هم به دنبال دارد.

لوازم یدکی ایساکو  

لوازم یدکی ایساکو  

لوازم یدکی و قطعات خودرو که برای شرکت ایران خودرو می باشد ایساکو نام دارد. این شرکت سعی کرده است تا با تولید قطعات اصلی و قطعاتی که مورد تایید خودرو ساز ها هستند رضایت مشتریان را جلب نمایند.

بیشتر بخوانید
قطعات و لوازم یدکی لودر هیوندا

در زمان خرید این قطعات باید به مواردی همچون كیفیت مناسب تولید  –  دقت در بسته‌ بندی قطعات  و در نهایت نصب هولوگرام شركت توزیع‌ كننده دقت کافی را داشته باشید.

ویژگی های قطعات ایساکو

ویژگی های قطعات ایساکو

با توجه به اینکه شرکت ایساکو در ساخت قطعات خود بالاترین استاندارد ها را رعایت کرده است تا جان و مال مردم خود را حفظ نماید و تمام مردم در آسایش کامل از خودرو خود استفاده نمایند و همینطور دسترسی این قطعات را برای مردم در سراسر کشور آسان نموده می توان این موضوع را یکی از ویژگی های بارز این شرکت دانست.

بیشتر بخوانید
خرید لوازم یدکی نیسان اصل و اورجینال

همچنین از ویژگی های مهم و بارز دیگر قطعات یدکی ایساکو می توان به بسته‌ بندی خاص و هولوگرام آن که از مابقی شرکت ها خود را متمایز کرده است، برچسب امنیتی یا هولوگرام موجود روی جعبه قطعه، محصولی اپتیكی و همچنین وجود اسناد و مدارک معتبر در زمان تولید اشاره کرد.

خوب است بدانید که برچسب های روز قطعات و جعبه ها به راحتی پیدا نمی شود و در شرایطی خاص ساخته شده و بر روی قطعات زده می شود. پس می توان گفت اگر این برچسب مخصوص و هولوگرام تجاری را بر روی قطعات رویت کردید می توانید دال بر استاندارد بودن قطعه آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید
آشنایی با مهمترین مرجع خرید لوازم یدکی آنلاین

بیشتر این قطعات استاندارد و اصل را می توان از خود نمایندگی ها تهیه کرد و کمتر پیش می آید که از مغازه های معمولی اصل این قطعات پیدا شود.

خرید لوازم یدکی در سایت لوازم یدکی اصل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *