لوازم یدکی, وبلاگ سایت یدکی اصل

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایساکو و سایپا یدک

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایساکو و سایپا یدک

وسایل نقلیه برای راحتی ما، در امر جابجایی و آسایش سرنشینان ساخته شده اند. تمام خودروها و وسایل نقلیه از لوازم یدکی و قطعات متعدد و بسیار زیادی ساخته شده اند که هر یک از آنها دارای زمان کارکرد و طول عمر مشخصی است. نحوه صحیح استفاده از وسیله نقلیه، انجام سرویس های ضروری و رفع مجموعه عیب ها باعث می شود تا عمر مفید خودرو افزایش پیدا کند. هدف ما در این مقاله، آشنا کردن مشتری با فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی و حقوق خویش، در قالب خدمات پس از فروش به ویژه سرویس اولیه تعهدات گارانتی و چگونگی استفاده از آن است.

لوازم یدکی چیست !؟

لوازم یدکی چیست !؟

قطعاتی از ماشین که با آسیب دیدن قطعات اصلی، در خودرو جایگزین می شوند باید لوازم یدکی خود را متناسب با نوع و مدل خودرو تهیه کنیم، تا بعد از عوض شدن  لوازم و قطعات، دچار مشکل نشود. همچنین توصیه می شود قطعاتی که دارای استانداردهای جهانی هستند، جایگزین قطعات شوند. در حال حاضر در بازارها و فروشگاه ها جنس های تقلبی بسیار زیادی موجود است، که استفاده از آنها موجب آسیب رسیدن به عملکرد وسیله حمل و نقل می‌شود، بلکه موجب می شود تا قطعات دیگر آسیب زیادی ببینند. گاهی ممکن است، قطعات اورجینالی را خریداری کرده باشیم، اما به دلیل اینکه به درستی به طرز صحیحی نصب نشده باشند خودرو به خوبی کار نکند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که نصب قطعات خودرو را به دست متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای بسپارید؛ تا بعد از تعویض و خرید لوازم یدکی دچار دردسر نشوید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

شاید تصور می کنید، لوازم یدکی را تنها می توان، به صورت حضوری خرید. اما امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و افزایش فروشگاه های اینترنتی مشتریان قطعات خودرو اغلب سعی می کنند تا با استفاده از فروشگاه های اینترنتی، هم در وقت خود صرفه جویی کنند و هم بسیار راحت تر خرید خود را انجام دهند. خرید لوازم یدکی نیز، از این قاعده مستثنی نبوده است و سایت های مختلف و متعددی برای عرضه آنلاین محصولات یدکی اتومبیل ایجاد شده اند. شاید خرید  اینترنتی قطعات اتومبیل را قابل اعتماد ندانید اما اگر لوازم و قطعات برای شما به صرفه و اقتصادی باشد و فروشگاه اینترنتی مورد نظر، اصالت و استاندارد قطعات را تضمین کند، باز هم حاضر به خرید اینترنتی لوازم یدکی نیستید!؟ در برخی موارد، برخی از قطعات یدکی، بسیار نایاب و حتی کمیاب هستند و خرید آنها به صورت حضوری برای مشتری بسیار دشوار است.

برای مثال: شاید یک مشتری  قطعات خودرو برای خرید قطعه یدکی مورد نظر تمام فروشگاه های در دسترس خود را بگردد و نتواند قطعه مورد نظر خود را پیدا کند؛ یا حتی این فرضیه ممکن است قطعه یدکی مورد نظر او، در شهر دیگری وجود داشته باشد. همین دلیل سبب شده تا امروزه فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی بسیاری راه اندازی شود و مشتریان از آنها استقبال زیادی بکنند.

شرکت ایساکو

شرکت ایساکو

ایساکو شرکتی است که توزیع و فروش قطعات یدکی ایران خودرو را به عهده دارد این خودرو در سال ۱۳۵۶ تاسیس شده و ارائه خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران خودرو را عهده دار است همچنین خرید و فروش صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع وسیله نقلیه و خودرو و همچنین خدمات پس از فروش آنها شامل فعالیت های این شرکت می باشد. با توجه به تعلق بیش از ۹۹ درصد سهام ایساکو به شرکت ایران خودرو، عمده فعالیت های ایساکو مخصوص قطعات خودرو های تولیدی شرکت ایران خودرو بوده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایساکو

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایساکو

همانطور که گفتیم، شرکت ایساکو لوازم و قطعات یدکی محصولات شرکت ایران خودرو برای مشتریان شرکت مذکور تهیه می نماید و در سایت خود قسمتی را برای فروش اینترنتی ایجاد کرده که می توان لوازم  و قطعات مورد نیاز خودرو را از این فروشگاه اینترنتی خرید.

استعلام قیمت محصولات ایساکو

استعلام قیمت محصولات ایساکو

ایساکو در راستای بهبود فرآیند خدمت رسانی و همچنین ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان ایران خودرو، در سایت خود قسمتی را قرار داده است، که با استفاده از آن می توان قطعات خودرو را جستجو کرد و قیمت هر یک از آنها را در این قسمت مشاهده کرد. این شرکت دو روش را برای مشتریان خود قرار داده است، تا بتوانند قیمت محصول مورد نظر خود را جستجو کنند.

بیشتر بخوانید
فروش قطعات ایران خودرو با برند ایساکو

روش های استعلام قیمت 

روش های استعلام قیمت 

 دو روش مذکور: روش اول استعلام قیمت: در قسمتی که داخل سایت برای استعلام قیمت قرار داده شده است؛ نوع خودرو را یا از طریق انتخاب نوع خودرو از لیست مربوطه و یا وارد نمودن شماره شاسی، در قسمت مورد نظر انتخاب کرد. در گام دوم، گروه کالای مربوطه به خودروی انتخابی و سپس قطعه مورد نظر را انتخاب می کنیم و پس از آن روی دکمه جستجو کلیک میکنیم تا قیمت قطعه انتخابی نمایش داده شود.

نکته مهم: اگر شماره شاسی را وارد کردید، پس از انتخاب گروه کالای مربوط به خودرو، در لیست قطعات فقط قطعات مربوط به شاسی ، درج شده نمایش داده می شود.

روش دوم استعلام قیمت: اگر کد ده رقمی قطعه مورد نظر خود را در اختیار داشتید؛ می توانید با وارد کردن کد قطعه، مشخصات و قیمت آن را مشاهده نمایید. به طوری که درون وبسایت قسمتی را برای وارد کردن کد کالا قرار داده اند؛ که با وارد کردن کد و کلیک بر روی دکمه جستجو، قیمت و مشخصات قطعه مورد نظر را می بینید.

مشخصات و ویژگی های قطعات ایساکو

مشخصات و ویژگی های قطعات ایساکو

امروز در فروشگاه ها و بازارها کالاهای تقلبی بسیار زیادی موجود است و بسته بندی های مختلف و متفاوتی وجود دارد که این محصولات و قطعات ها قابل شناسایی برای مشتری نیستند آیا مشتری می تواند ریسک کند و با پرداخت هزینه بی فایده جان خود و دیگران را به خطر بیندازد!؟ مهمترین هدف شرکت ایساکو توزیع قطعات استاندارد و اصل می باشد. تمام دست اندرکاران و کارکنان شرکت ایساکو بر این تلاش هستند تا استاندارد قطعات در سراسر کشور را تامین کنند و ایمنی قطعات را وظیفه اصلی و مهم خود می ‌دانند.

مهمترین ویژگی برای بسته بندی قطعات ایساکو که با استفاده از این مشتریان می ‌توانند اصل بودن قطعات را شناسایی کنند بسته بندی دارای هولوگرام است برچسب امنیتی یا هولوگرام امنیت و اعتبار محصول را تضمین می کند چاپ این برچسب ها برای کپی برداری غیر ممکن می باشد و کسی نمی تواند از هولوگرام یا برچسب امنیتی در کالاهای تقلبی استفاده کند شما نیز می توانید با تهیه محصولات یدکی از فروشگاه اینترنتی ایساکو لوازمی را با برچسب امنیتی تهیه نمایید و از اصل بودن قطعه مطمئن باشید.

مزایای استفاده از قطعات اصلی

مزایای استفاده از قطعات اصلی

همانطور که گفتیم بسته های لوازم یدکی ایساکو به صورت هولوگرام و با برچسب امنیتی بسته بندی شده اند و کاملاً استاندارد و اصل هستند. حال مزایای استفاده از لوازم و قطعات اصلی چیست !؟ اولین و مهمترین مزایای اصلی بودن قطعه یدکی، افزایش کارایی و طول عمر خودرو می باشد. همچنین ایمنی خودرو و تضمین سلامت سرنشینان و جلوگیری از انجام تعمیرات تکراری و کاهش هزینه های تعمیراتی از دیگر مزایای استفاده از این لوازم بشمار می روند. با استفاده از قطعات مصرفی استاندارد نظیر فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین و تعویض به موقع آنها مطابق با توصیه های مندرج در کتابچه های راهنمای خودرو، می ‌توان در مصرف سوخت کاهش چشمگیری داشت.

انواع لوازم یدکی در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایساکو

انواع لوازم یدکی در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایساکو

همانطور که گفتیم شرکت ایساکو که محصولات و قطعات مورد نیاز خودروهای ایران خودرو را به فروش می ‌رساند و برای مشتریان تهیه می ‌کند این لوازم و قطعات را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خود به فروش می رساند. تعدادی از انواع لوازم یدکی خودرو ها که در این فروشگاه اینترنتی موجود است؛ شامل موارد زیر می شود:

دینام و استارت ، شاتون ، رینگ و قالپاق خودرو ، دیسک ترمز و همچنین کمک فنر از موارد گفته شده است. همچنین چراغ خودرو، لامپ خودرو، تسمه خودرو، وایر شمع ، لنت ترمز خودرو، تیغه برف پاک کن، آینه جانبی، شمع خودرو، باطری خودرو، پلوس و سر پلوس مشعلی، واشر، سر سیلندر، سپر، سوپاپ، کابل کنترل، حسگر خودرو، پمپ خودرو، دریچه هوا، لاستیک خودرو، ترموستات، پدال، قفل خودرو، گیربکس، جک خودرو و …

شما می توانید به راحتی در سایت ایساکو و همان طور که گفتیم با استفاده از دو روش گفته شده به راحتی از قیمت و انواع لوازم فروشگاه اینترنتی ایساکو مطلع شوید.

بیشتر بخوانید
فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودرو ایساکو

لوازم یدکی پراید

لوازم یدکی پراید

پراید یکی از ماشین هایی است که در ایران، افراد زیادی از آن استفاده می کنند. مزیت های خوب پراید قیمت به صرفه و مصرف سوخت و … می باشند؛ که سبب این اتفاق شده است. خودروی پراید هم نیز مانند سایر خودرو ها از قطعات متعددی ساخته شده است ؛ که در ادامه بررسی آن خواهیم پرداخت.

انواع پراید

انواع پراید

خودروی پراید، پس از گذشت سال ها دارای تغییرات نه چندان اساسی شده است؛ که حاصل آن، تولید انواع مختلف پراید با شکل های متنوع و مختلف شده است. در ادامه به انواع مدل های پراید و لوازم یدکی های مورد نیاز هر کدام از آنها خواهیم پرداخت؛ تا راهنمایی برای استفاده شما از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پراید باشد. انواع پراید شامل: پراید صبا، پراید ۱۳۱، پراید ۱۱۱ و پراید ۱۳۲ می باشد.

انواع لوازم یدکی پراید

انواع لوازم یدکی پراید

تمام لوازم و قطعات پراید را می توان به پنج قسمت اصلی تقسیم کرد. این ۵ قسمت به قطعات و لوازم ریزتری تقسیم می شوند اما، ما به گفتن و اشاره کردن به پنج قسمت اصلی آن اکتفا می کنیم. لوازم یدکی بدنه  پراید، لوازم یدکی برق و انژکتور پراید، لوازم یدکی فضای داخلی پراید، لوازم یدکی موتور و گیربکس پراید، لوازم یدکی تعلیق ترمز و فرمان پراید کوچکترین اشتباه در خرید لوازم یدکی، باعث خسارت های مالی و جانی می شود؛ به همین دلیل یکی از چالش ‌های مهم دارندگان خودرو خرید لوازم و قطعات خودرو است. بهترین و راحت ترین راه برای مشتریان لوازم یدکی پراید، خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی شرکت سایپا می باشد. بدین شکل هم مشتریان در وقت و در انرژی صرفه جویی می کنند و همچنین به کیفیت محصول خود اطمینان دارند.

لوازم یدکی پراید صبا و ۱۱۱

لوازم یدکی پراید صبا و ۱۱۱

پراید صبا و نسیم که از اولین مدل های پراید می باشند؛ از پیکره اصلی پراید امروزی سرچشمه گرفته اند همچنین پراید ۱۱۱ یکی از پرطرفدارترین مدل های پراید در میان جوانان است. دارای لوازم یدکی هستند که می توانید آنها را از فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات خودرو سایپا تهیه کنید.

لوازم یدکی پراید ۱۳۱ و ۱۳۲

لوازم یدکی پراید ۱۳۱ و ۱۳۲

این دو مدل از پراید ها دارای تفاوتی در لوازم یدکی نسبت به دیگر پراید ها می باشند. برای مثال: در پراید ۱۳۱ تغییراتی در داشبورد و چراغ ها نسبت به پراید صبا صورت گرفته است. پراید مدل ۱۳۲ نیز تفاوت تیبا با پراید مدل ۱۱۱ دارد که در صندوق عقب  آناتومی این خودرو تغییر ایجاد شده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا

شرکتی سایپا یدک که در سال ۱۳۷۰ تاسیس شده است تهیه و فروش قطعات و لوازم یدکی مربوط به محصولات شرکت سایپا را به عهده دارد شرکت بازرگانی سایپا یدک قطعات اصلی خودرو های سایپا را به فروش می رساند و همچنین خدمات پس از فروش این نوع قطعات را از مسئولیت های خود می داند فروشگاه اینترنتی و مجازی سایپا یدک برای مشتریان قطعات یدکی خودروهای سایپا سایتی را طراحی و فراهم کرده است که عموم مردم به راحتی و به سهولت می ‌توانند با اطمینان خاطر تمام قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور از این سایت سفارش دهند.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا یدک در واقع سایت فروش اینترنتی محصولات خود را طوری طراحی کرده است که مشتریان به راحتی می‌ توانند از قیمت و جزئیات قطعه یدکی به طور کامل اطلاع یابند. بنابراین توصیه ما به شما این است که با اطمینان خاطر لوازم یدکی مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی سایپا یدک که مخصوص قطعات یدکی شرکت سایپا است، سفارش دهید و در هر جای ایران محصول مورد نظر خود را به طور کاملا سالم و به سرعت تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی سایپا یدک

شرکت سایپا یدک برای مشتریان خود امتیازهایی قرار داده است. یکی از مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی سایپا یدک قیمت بسیار مناسب این محصولات است که نسبت به بازار کاملا به صرفه بوده و با خیالی آسوده از این بابت می توانید آنها را تهیه کنید. دیگر امتیاز که شرکت سایپا یدک برای مشتریان خود در نظر گرفته است ارائه خدمات پس از فروش است که مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری می توانند از این فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات یدکی مورد نظر خود را خرید کنند.

بیشتر بخوانید
خرید و تهیه لوازم یدکی انواع محصولات خودروسازی هیوندای

نکات قابل توجه مشتری برای خرید قطعات خودرو

نکات قابل توجه مشتری برای خرید قطعات خودرو

لازم دانستیم، نکاتی را خدمت شما ارائه دهیم؛ که برای مشتریان لوازم و قطعات خودرو بسیار لازم است تا از این نکات هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین قطعات خودرو استفاده کنند.

  1. انجام تحقیقات: مهمترین قدمی که برای خرید قطعات خودرو باید برداشت، این است که درباره ویژگی های مختلف قطعه مورد نظر، تحقیقی صورت دهیم. خصوصا در شرایط فعلی بازار، که با افزایش قیمت لوازم خودرو محصولات تقلبی در بازار افزایش پیدا کرده است.
  2. تعویض کالا یا مرجوع دادن کالا: در هنگام خرید هر گونه لوازم، حتما به شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی توجه کنید که آیا در صورت معیوب بودن یا پایین بودن کیفیت لوازم خریداری شده، کالای خریداری شده را تعویض می کنند یا پس می گیرند.
  3. بررسی مجوز ها‌: قبل از خرید از فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی، باید دقت کنید که فروشگاه مورد نظر مجوز های تایید شده و به روز شده را برای فروش لوازم یدکی خودرو داشته باشد. در غیر این صورت امکان دارد از این سایت ها کلاهبرداری صورت گیرد یا اگر محصولی به شما ارائه دهند آن محصول بخاطر کیفیت پایین و یا تقلبی بودن باعث خرابی خودروی شما شود.
  4. مشاهده کردن نظرات مشتریان قبلی: برای درک بهتر موضوع یک مثال برای شما می زنیم؛ اگر یکی از آشنایان، رضایت خود را نسبت به یکی از فروشگاه های اینترنتی که قبل از آن خرید کرده باشد، به شما بگوید قطعا شما با اطمینان و اعتماد بیشتری از این فروشگاه اینترنتی خرید می کنید. حال شما می توانید از همین نکته، در خرید لوازم و قطعات خودرو از فروشگاه اینترنتی مورد نظر، نظرات و پیشنهادات مشتریان قبلی درباره آن کالا و فروشگاه را مشاهده کنید و از تجربه آنها نیز استفاده کنید.
  5. نحوه پرداخت: در بعضی از فروشگاه های اینترنتی از شما خواسته می شود، قیمت کالای خریداری شده را قبل از تحویل بپردازید. توصیه می کنیم اگر می خواهید از این فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خرید کنید؛ حتما از مطمئن بودن این فروشگاه ها اطمینان داشته باشید. همچنین وجود دارند فروشگاه هایی که این امکان را برای شما فراهم می کند، که پس از تحویل کالای مورد نظر ، هزینه محصول را پرداخت کنید.
  6. سرعت تحویل: هنگامی که به یک کالا نیاز فوری داشته باشید؛ به دنبال سایتی باید باشید که علاوه بر داشتن ویژگی های قبلی، بتواند در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را به دست شما برساند. شما نیز می توانید از فروشگاه های لوازم یدکی استفاده کنید؛ که مشتریان قبلی از زمان تحویل محصول شان راضی بوده اند.
  7. راهنمای کاربر و نسخه نمایشی: اگر فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو مورد نظر شما که می خواهید از آن خرید کنید، مطرح و بسیار خوب باشد؛ اطلاعاتی را به مشتریان ارائه می دهد که چگونه لوازم و قطعات خودرو را به اتومبیل خود ببندند. بیشتر فروشندگان اینترنتی لوازم خودرو به دلیل داشتن مدل های مختلف اتومبیل، سعی می کنند این امکان را برای مشتریان فراهم کنند.
  8. توجه به بسته بندی و کیفیت ساخت لوازم: همانطور که در قبل هم اشاره کردیم، گاهی برای تشخیص کیفیت خوب یک کالا، می توان به کیفیت بسته بندی و زمان ساخت قطعات یدکی خودرو نیز توجه کرد. بسته بندی که دارای هولوگرام باشد دارای کیفیت بالایی است.

نتیجه گیرینتیجه گیری

امروزه با گسترش فضای مجازی فروشگاه های اینترنتی رونق بسیار زیادی پیدا کرده اند؛ درباره لوازم یدکی نیز این موضوع صدق می کند. فروشگاه های اینترنتی لوازم و قطعات خودرو بسیار زیادی در دسترس مشتریان وجود دارد؛ اما نمی توان به تمام این فروشگاه های اینترنتی اعتماد کرد. ما به شما استفاده از فروشگاه اینترنتی ایساکو و سایپا یدک که مخصوص محصولات شرکت های ایران خودرو و سایپا هستند را پیشنهاد می دهیم. به این دلیل که کیفیت محصولات این دو فروشگاه اینترنتی بسیار بالاست و قطعات خودرو این فروشگاه ها اصل و استاندارد هستند. همچنین در این فروشگاه های اینترنتی بستری فراهم گردیده که مشتریان به سهولت و آسانی می توانند از قیمت و مشخصات محصول مورد نظر خود اطلاع یابند.

خرید لوازم یدکی در سایت لوازم یدکی اصل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *